Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in
boljše delovanje strani. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja morajo biti sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Pred uporabo spletne trgovine mora obiskovalec oz. uporabnik pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Predpostavlja se, da se uporabnik z uporabo te spletne strani in z oddajo naročila s splošnimi pogoji strinja. V primeru, da se s pogoji ne strinja, uporabnika prosimo, da spletno stran zapusti.

Registracija uporabnika

Vsak obiskovalec spletne trgovine si lahko ogleduje izdelke in cene brez registracije. Za nakup ni potrebna registracija. Registracija je sicer brezplačna in ne obvezuje uporabnika k nakupu. Uporabnik se lahko registrira tudi po nakupu.

Vsak registriran uporabnik z registracijo pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja oz. organizacije. Geslo je zaupno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan posredovati verodostojne podatke ter varovati svoje uporabniško ime in geslo tako, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba oz. samostojni podjetnik, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Postopek nakupa

1. NAROČILO ODDANO:
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka dalje ima kupec možnost v roku ene ure preklicati naročilo. V primeru, da naročila v roku ene ure kupec ne prekliče, se šteje, da je prodajna pogodba sklenjena.

2. NAROČILO V OBDELAVI:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v čakalno vrsto za obdelavo. Obdelava naročil se vrši ob delovnikih v delovnem času podjetja. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila v razdelku Moj profil. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

3. NAROČILO ZAKLJUČENO:
Prodajalec blago pripravi za osebni prevzem ali odpošlje, če gre za dostavo z dostavno službo. Ko naročilo dobi status ZAKLJUČENO, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo zaključeno. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je v primeru pošiljanja prek dostavne službe na tej stopnji sklenjena, saj se takrat izdela račun za blago in se ga priloži v pošiljko. Pri osebnem prevzemu blaga na sedežu podjetja je pogodba sklenjena v trenutku prevzema blaga s strani stranke v prostorih prodajalca in se takšnega nakupa ne smatra kot sklepanje pogodbe na daljavo.

Izvedba ali preklic naročila

Prodajalec bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.

Prodajalec lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru kupec prejme na elektronski naslov sporočilo, da naročilo NI SPREJETO z razlogom zavrnitve.

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure od oddaje naročila v razdelku Moj profil/pretekli nakupi. Ob tem prejme sporočilo na elektronski naslov, da je NAROČILO PREKLICANO.

Naročene artikle (ne glede na način prevzema) je kupec/naročnik dolžan prevzeti v 8. dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, v nasprotnem primeru se kupcu/naročniku zaračuna pogodbena kazen, ker se neprevzem naročenih artiklov šteje za nenapovedan enostranski odstop od nakupa (pogodbe). Prav tako se pogodbena kazen zaračuna v primeru, da je naročilo stornirano prepozno (ko so naročeni artikli že pripravljeni za prevzem kupca ali odposlani).

Vračilo blaga

Fizične osebe (potrošniki) lahko v 15 dneh od nakupa pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, odstopijo od pogodbe in izdelke vrnejo na sedež upravitelja. Prodajalca o tej želji pravilno pisno obvestijo najkasneje v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti na naslov prodajalca. Morebitne stroške vračila krije kupec. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni. Priložena mora biti kopija računa. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

Kupnino bo prodajalec v roku 15 dni vrnil na račun kupca (le ta mora biti ob vračilu naveden). Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, da so izdelki rabljeni, poškodovani, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.

Sklepanje pogodbe

Prodajna pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja.

Dodatno

  • Možnost prijave uporabnikov (Moj profil).
  • Napisana telefonska številka: pomoč uporabnikom 
  • Napisan kontaktni info e-mail.

« E-trgovina